Herfst paddenstoelensoep
Het is herfst. Ik rijd terug van een afscheid op de natuurbegraafplaats in Arnhem. Prachtig. De zon geeft haar warmte aan ons. De bomen laten hun gouden bladeren zien. Ik voel me voldaan. Ik heb thuis al lekkere paddenstoelensoep gemaakt…
